• Path deform callback

Ralf
LID SINDS: 2 AUGUSTUS 2007
WOONPLAATS: HAARLEM
REACTIES: 143
Onderwerpdetails
BEKEKEN: 1175
REACTIES:4
DATUM: 21 JULI 2018


3ddy reageerde
Volgens mij is er een betere oplossing:
"You can link the deformed object to the path to keep the transformation matrix identical - moving the path around should keep the deformed object aligned."

Edwin van het Bolscher
http://www.3dhype.com
Met script doe je hetzelfde, maar dan moet je een callback activeren, hopelijk ook werkend tijdens het renderen:


theObj = $objectname
thePath = $pathname

fn moveToPath =
(
     theObj.transform = thePath.transform
     --dit is wat move to path doet.
)

registerTimeCallback moveToPath


Edwin van het Bolscher
http://www.3dhype.com
Ralf reageerde
... gewoon linken... natuurlijk, stom.

opgelost. dankje 3ddy
3ddy reageerde
You’re welcome!

Edwin van het Bolscher
http://www.3dhype.com
3dhype is de onafhankelijke 3D community voor Nederlandstalige 3D-artiesten. 3dhype is de schakel tussen 3D-bedrijven, 3D-artiesten, studenten, enthousiasten, software fabrikanten en leveranciers.
©2001 - 2019 3dhype.com - Alle rechten voorbehouden.
Powered by: Ubuntu Apache PHP MySQL Tango
3dhype is een product van 3ddy.
Voorpagina
Nieuws
Vacatures
Bedrijven
Aanmelden
Contact
Steun 3dhype
Galerij
Forum
Adverteren
Privacy Policy