thumbnail

Pepeland legt aniSculp uit

Door: Edwin van het Bolscher, 19 november 2008 Daniel Martinez Lara van Pepeland is druk bezig de mogelijkheden van Blender uit te pluizen. Hij blijkt verkocht te zijn aan de eindeloze mogelijkheden van Blender. Na de interface omgetoverd te hebben naar een Maya/3dsmax achtige, laat hij nu zien hoe je met aniSculpt animaties kunt verfijnen.

6295 Views
Blijf op de hoogte! Ontvang insprirende artikelen, tutorials, tips, nieuws, vacatures en ontwikkelingen in je mailbox.
 Abonneren

Over de auteur

Edwin van het Bolscher

Edwin van het Bolscher is founder, developer en hoofdredacteur van 3dhype.

Populaire onderwerpen

Bruisend festival Exposure presenteert nieuwe lichting creatief talent van HKU

Wil je niet dat Meta AI traint met jouw gegevens? Kom in de benen!

Blenderheads Episode 6, toekomst Blender

Laat horen wat jij vindt van de verplichte AOV voor ZZP'ers

Substrate: De volgende revolutionaire stap in shaders

Vrienden van 3dhype:
  Populaire projecten