thumbnail

Zbrush geeft je GoZ

Door: Edwin van het Bolscher, 1 juni 2009 Zbrush is, zoals velen al weten, een perfecte tool om in te sculpten. Opzich heeft Zbrush veel voordelen, maar er waren een aantal nadelen. Een daarvan was het omslachtige in en exporteren van objecten naar andere 3D applicaties. Een andere was dat je basismodel na het toepassen van meer subd-levels niet meer aangepast kon worden zonder opnieuw te beginnen of slimme maar ingewikkelde trucjes uit te halen.

Nu kun je met GoZ makkelijker heen en weer in Maya, Cineme4D en Modo. GoZ geeft je de mogelijkheid constante controle te hebben over je basis model. Ook importeren en Exporteren gaat met een simpele muisklik.

Pixologic zal in de toekomst meerdere applicaties gaan ondersteunen.
4586 Views
Blijf op de hoogte! Ontvang insprirende artikelen, tutorials, tips, nieuws, vacatures en ontwikkelingen in je mailbox.
 Abonneren

Over de auteur

Edwin van het Bolscher

Edwin van het Bolscher is founder, developer en hoofdredacteur van 3dhype.

Populaire onderwerpen

Sketchfab op 3dhype

Interview met Patrick Chin - Dr. Panda

Zomerstages Disney

Rik Schutte - Spider-man: Into the Spider-Verse

Interview met Bastiaan Koch, Industrial Light & Magic

Vrienden van 3dhype:
  Populaire projecten