thumbnail

Realtime Global Illumination in CryEngine

Door: Edwin van het Bolscher, 12 augustus 2009 Tijdens Siggraph liet Crytek zijn nieuwe ontwikkelingen zien. In de komende CryEngine3 hebben ze het voor elkaar gekregen om nagenoeg Global Illumination na te bootsen. Deze techniek wordt 'Light Propagation Volumes' genoemd. Het ziet er indrukwekkend uit en zal, wanneer dit ooit tevoorschijn komt in de huidige hardware rendereraars, een grote stap maken in de game en animatie wereld.

Mocht je dit willen zien met eigen ogen. 17, 18 en 19 augustus is Crytek te bewonderen in Keulen, Duitsland op het GDC Europe.
4053 Views
Blijf op de hoogte! Ontvang insprirende artikelen, tutorials, tips, nieuws, vacatures en ontwikkelingen in je mailbox.
 Abonneren

Over de auteur

Edwin van het Bolscher

Edwin van het Bolscher is founder, developer en hoofdredacteur van 3dhype.

Populaire onderwerpen

Post Panic stopt

Substrate: De volgende revolutionaire stap in shaders

Still Here

Dutch-Speaking Meetup op BCON23

Corridor Crew: vergeten Disney's Magic Prisma met Paul Debevec

Vrienden van 3dhype:
  Populaire projecten