thumbnail

Unity 3D 3.0 aangekondigd

Door: Edwin van het Bolscher, 11 maart 2010 De software fabrikanten laten massaal de nieuwe versies zien aan de markt. Unity 3D 3.0 is aangekondigd. Vooral het Deferred Rendering is een spannende toevoeging waar huidige game-engines steeds meer naar toe ontwikkelen.
Deferred Rendering wordt onder andere ook toegepast in de engine van Guerrilla Games. Hierdoor kunnen er zonder al te veel prestatie verlies oneindig veel lichten in de wereld geplaatst worden. Voorheen kon dit altijd in een beperkte mate. Ook post-processing shaders kunnen hierdoor veel makkelijker worden toegepast.

http://unity3d.com/unity/coming-soon/unity-3
7936 Views
Blijf op de hoogte! Ontvang insprirende artikelen, tutorials, tips, nieuws, vacatures en ontwikkelingen in je mailbox.
 Abonneren

Over de auteur

Edwin van het Bolscher

Edwin van het Bolscher is founder, developer en hoofdredacteur van 3dhype.

Populaire onderwerpen

Corridor Crew: vergeten Disney's Magic Prisma met Paul Debevec

Post Panic stopt

Substrate: De volgende revolutionaire stap in shaders

Steeds meer bedrijven tegen AI

Interview met Justin van der Lek - Weta Digital

Vrienden van 3dhype:
  Populaire projecten