thumbnail

Ptex in 3ds Max

Door: Edwin van het Bolscher, 26 november 2010 Mankua ontwikkelaars zijn op het moment bezig Ptex toe te voegen in 3ds Max als plugin. Ptex is een ontwikkeling van Disney Animation Studios en kan zonder UV coordinaten gebruikt worden op modellen. Ook kan het op een slimme manier zuinig textures opslaan. Hiermee is het mogelijk veel detail in textures te krijgen, zonder problemen te krijgen met het geheugen.



Mankue noemt het project Stripes, en zal 3 plugins bevatten en 1 texture paint tool.
Ze vragen nu om beta-testers, dus wie wil?
6438 Views
Blijf op de hoogte! Ontvang insprirende artikelen, tutorials, tips, nieuws, vacatures en ontwikkelingen in je mailbox.
 Abonneren

Over de auteur

Edwin van het Bolscher

Edwin van het Bolscher is founder, developer en hoofdredacteur van 3dhype.

Populaire onderwerpen

Corridor Crew: vergeten Disney's Magic Prisma met Paul Debevec

Post Panic stopt

Substrate: De volgende revolutionaire stap in shaders

Steeds meer bedrijven tegen AI

Interview met Justin van der Lek - Weta Digital

Vrienden van 3dhype:
  Populaire projecten