versie: 1.090 - sinds 2001
  • Nieuws

Nieuw jasje van 3dhype

Categorie: 3dhype
Geplaatst door 3ddy

Na twee jaar ontwikkeling staat er nu sinds vandaag een nieuwe layout online. Met de huidige veranderingen van het Internet in de afgelopen 10 jaar voldeed de oude website niet meer aan de eisen van nu. Er is gekeken naar wat belangrijk was en alles wat daarbuiten viel is weggelaten. Zo zijn bijvoorbeeld de aanmeldingen geautomatiseerd en nieuws kun je naar de redactie sturen door middel van een link.

Nieuwe mogelijkheden zijn:
- Alle leden kunnen een galerij opzetten.
- Werk publiceren in afbeeldingen (PNG, GIF, JPEG) of film (YouTube, Vimeo).
- 3dhype kun je volgen op twitter en facebook vimeo linkedin en via RSS
- De gehele nieuwe interface is bedacht om snel en gemakkelijk interactief te communiceren.
- De gehele architectuur van de site is opnieuw opgezet in PHP, efficiƫnter en overzichtelijker.
- Alle gegevens zijn nog steeds aanwezig, al zullen een paar items nog niet zichtbaar zijn. Ondanks dat de site nu in de lucht is, zal er worden gewerkt om nieuwe toepassingen te ontwikkelen. Zijn er suggesties, laat ze dan hier achter.

Met deze nieuwe uitgave viert 3dhype ook zijn 10e verjaardag. Zonder leden zou 3dhype niet lang bestaan, en daarom mijn dank aan jullie allemaal!

Met vriendelijke groet,
Edwin van het Bolscher - 3ddy


Bron:
 http://www.3dhype.com

BEKEKEN: 6439 REACTIES:22 DATUM: 7 FEBRUARI 2011
3ds Max interieur Tutorials
Categorie: Tutorials
Geplaatst door: 3ddy
pmG biedt zijn software bijna voor niets aan
Categorie: Software
Geplaatst door: 3ddy
Dutch Light 360 degrees
Categorie: Software
Geplaatst door: 3ddy
Museumbezoek via Google
Categorie: Internet
Geplaatst door: 3ddy
Advertentie
Reacties:
pgabriel zegt: Lekker bezig man. Congrats met de 10 jaar.
Dat roept om een gezamelijke pot bier :D
MAANDAG 7 FEBRUARI 2011 OM 7:47
Andre zegt: Eindelijk! haha ziet er super uit Edwin!
MAANDAG 7 FEBRUARI 2011 OM 10:48
edouard zegt: Gefeliciteerd edwin!!
MAANDAG 7 FEBRUARI 2011 OM 16:07
code zegt: 10 jaar alweer. Proficiat eddy!
MAANDAG 7 FEBRUARI 2011 OM 21:55
3ddy zegt: Bedankt! Op naar de volgende 10
DINSDAG 8 FEBRUARI 2011 OM 10:43
joeri zegt: Super!
DINSDAG 8 FEBRUARI 2011 OM 17:20
jur zegt: 10 jaar? Jeutje.... Mooi man!
en daarbij...wat pgabriel zegt!!
DINSDAG 8 FEBRUARI 2011 OM 17:53
testaccount zegt: Nou, nu we toch hier de focus op hebben: Waar en Wanneer? Utrecht lijkt me wel weer een mooie centrale plek. Maar Delden mag van mij ook wel.

[edit]En weer met je testaccount 3ddy[/edit]
DINSDAG 8 FEBRUARI 2011 OM 18:10
Wicked zegt: Gefeliciteerd met de 10e verjaardag! ;)
DINSDAG 8 FEBRUARI 2011 OM 19:15
mastone zegt: Gefeliciteerd en de website is goed gelukt
DINSDAG 8 FEBRUARI 2011 OM 19:47
mmwizard zegt: Gefeliciteerd Eddy, Ik zie dat je ook op 3D total staat... Leuk man.
WOENSDAG 9 FEBRUARI 2011 OM 9:23
3ddy zegt: He mmwizard, jou heb ik lang niet meer gezien op het forum, hoe is het? En 3Dtotal, helemaal te gek!
WOENSDAG 9 FEBRUARI 2011 OM 9:41
joeri zegt: woot, 3dtotal weet het ook.
WOENSDAG 9 FEBRUARI 2011 OM 10:48
mmwizard zegt: Heej 3ddy... het gaat goed hoor. Vooral druk. Op het werk, thuis etc. En hoe gaat het met jou?
WOENSDAG 9 FEBRUARI 2011 OM 11:27
3ddy zegt: Ja prima, ook druk, werk, freelance, huis bouwen, site net klaar. Zit je nog steeds in 3D voor werk?
WOENSDAG 9 FEBRUARI 2011 OM 11:29
mmwizard zegt: Natuurlijk. en ik ben niet van plan om daar mee te stoppen. Dit is een van mijn laatste projecten http://www.jurriensbouw.nl/
WOENSDAG 9 FEBRUARI 2011 OM 11:32
mmwizard zegt: En dan onder het BIM kopje
Is een Unity project.
WOENSDAG 9 FEBRUARI 2011 OM 11:33
3ddy zegt: Oke vet! Dat ziet er strak uit!
WOENSDAG 9 FEBRUARI 2011 OM 14:11
mmwizard zegt: Er hadden nog wat meer details in gekund... Zoals auto's onkruid etc.. Ik ben nu bezig een bibbliotheek op te zetten. Zodat ik snel veel details toe kan voegen.
WOENSDAG 9 FEBRUARI 2011 OM 15:59
3ddy zegt: Interessant, ik werk ook in een project waar we Unity gebruiken. Werkt erg goed. Succes met de bibliotheek. Stijl in de gaten houden is daarin erg belangrijk
ZATERDAG 12 FEBRUARI 2011 OM 18:34
Purc zegt: Yes gefeli 3ddy! Ziet er goed uit, keep going
ZATERDAG 12 FEBRUARI 2011 OM 22:23
3ddy zegt: Thx Purc. Ik ben nu bezig het forum opnieuw in te richten. Iedereen heeft toegang tot de galerij gekregen, dus is het "grijze-gebied" tussen afgewerkt werk en galerij nu ook voorgoed voorbij.
MAANDAG 14 FEBRUARI 2011 OM 17:36

Reageren via 3dhype?

3dhype is de onafhankelijke 3D community voor Nederlandstalige 3D-artiesten. 3dhype is de schakel tussen 3D-bedrijven, 3D-artiesten, studenten, enthousiasten, software fabrikanten en leveranciers.