Account maken  Inloggen

Unreal Engine 2011 features

Door: Edwin van het Bolscher, 22 april 2011 De Unreal engine is een van de meest toonaangevende real-time 3D engines. Zelfs met de nieuwkomer als Cry-engine, is de Unreal Engine inmisbaar in de markt. De 2011 versie heeft dan ook de nodige features meegekregen.
Bokeh Depth of Field, Deferred rendering technieken, soft-edge motionblur en natuurlijk de mogelijkheid alles de compilen naar een mobiel apparaat, zoals een android.
Dit waren nog maar een paar punten. Voor de complete lijst raad ik je aan om het youtube filmpje te bekijken op 720p
6060 Views
Blijf op de hoogte! Ontvang insprirende artikelen, tutorials, tips, nieuws, vacatures en ontwikkelingen in je mailbox.
 Abonneren

Over de auteur

Edwin van het Bolscher

Edwin van het Bolscher is founder, developer en hoofdredacteur van 3dhype.

Populaire onderwerpen

3DS Max Indie nabij

Kunstenbond doet oproep aan taskforce en minister

Playgrounds gaat online door (gratis)

Planet X: Vliegende Hollanders - Making of

Corona en 3D artists

Vrienden van 3dhype:
  Populaire projecten