thumbnail

Sculptris te downloaden

Door: Edwin van het Bolscher, 21 juni 2011 Tomas Pettersson is ooit begonnen aan Sculptris als persoonlijk software projectje. In juli 2010 werd hij aangenomen bij Pixologic en is Sculptris overgekocht door hetzelfde bedrijf die een soortgelijk stuk software heeft: Zbrush.

Sculptris was net voordat het werd overgenomen op versie 1.0 terecht gekomen. Nu wordt de code zo aangepast dat het in de structuur van Zbrush past en is op dit moment in alpha 6 (zeg maar gerust een zeer vroege versie die niet stabiel is)

Bedankt voor de link Andre.
7310 Views
Blijf op de hoogte! Ontvang insprirende artikelen, tutorials, tips, nieuws, vacatures en ontwikkelingen in je mailbox.
 Abonneren

Over de auteur

Edwin van het Bolscher

Edwin van het Bolscher is founder, developer en hoofdredacteur van 3dhype.

Populaire onderwerpen

Corridor Crew: vergeten Disney's Magic Prisma met Paul Debevec

Substrate: De volgende revolutionaire stap in shaders

Post Panic stopt

Steeds meer bedrijven tegen AI

Interview met Justin van der Lek - Weta Digital

Vrienden van 3dhype:
  Populaire projecten