Account maken  Inloggen

Procedurele Game Development

Door: Edwin van het Bolscher, 16 maart 2012 Kim Goossens is docent aan de NHTV Breda voor de opleiding International Game Architecture and Design waarbij hij de nadruk legt op procedurele game development met Houdini.
Door een eerder game project die hij als art director mocht leiden, is hij op het idee gekomen Houdini te gebruiken. Na dat de ontwikkeling werd stopgezet, kreeg hij een positie aan de NHTV waar hij de mogelijkheid kreeg om de opgedane kennis om te zetten in lessen.

Er is een compleet artikel verschenen op de site van SideFx, de makers van Houdini: http://www.sidefx.com/index.php?option=com_content&task=view&id=2139&Itemid=68
6826 Views
Blijf op de hoogte! Ontvang insprirende artikelen, tutorials, tips, nieuws, vacatures en ontwikkelingen in je mailbox.
 Abonneren

Over de auteur

Edwin van het Bolscher

Edwin van het Bolscher is founder, developer en hoofdredacteur van 3dhype.

Populaire onderwerpen

Olga van den Brandt krijgt realiseringsbijdrage voor Tram

Blender 2.81 is klaar

GDC - Guerrilla Games - Richard Oud presentatie Horizon Zero Dawn

Ka-Ching Cartoons krijgt realiseringsbijdrage voor Inkt

Rosto's Reruns op longlist Oscars 2020

Vrienden van 3dhype:
  Populaire projecten