thumbnail

Facial Motion Capture Brekel naar 3ds Max

Door: Edwin van het Bolscher, 18 juli 2012 Ondertussen kent iedereen Jasper Brekelmans wel, actief in het programmeren voor de Kinect en altijd bezig er leuke software van te maken. Alleen is Jasper wel Autodesk Maya / Motionbuilder (no blame) gerelateerd en zoals 3dsmax gebruikers graag willen zien is of het ook in hun gekozen software mogelijk is.

En natuurlijk is dat zonder al te veel moeite, mede dankzij het uitwisselbaar bestandsformaat fbx, maar de jongens van Kaio Interactive hebben zich druk gemaakt ok er een volledige tutorial over te schrijven. Zelfs een max bestand is te downloaden om de software van Jasper ook in 3ds Max uit te proberen. Gentlemen! Start your Mocap Engines!

Gerelateerd:
Brekel Kinext Pro Face: http://www.3dhype.com/index/nieuws/1537/1532
11324 Views
Blijf op de hoogte! Ontvang insprirende artikelen, tutorials, tips, nieuws, vacatures en ontwikkelingen in je mailbox.
 Abonneren

Over de auteur

Edwin van het Bolscher

Edwin van het Bolscher is founder, developer en hoofdredacteur van 3dhype.

Populaire onderwerpen

Corridor Crew: vergeten Disney's Magic Prisma met Paul Debevec

Post Panic stopt

Substrate: De volgende revolutionaire stap in shaders

Steeds meer bedrijven tegen AI

Still Here

Vrienden van 3dhype:
  Populaire projecten