Account maken  Inloggen

3ds Max 2014 nieuwe features

Door: Edwin van het Bolscher, 26 maart 2013 Autodesk 3ds Max 2014 heeft een paar nieuwe features. De focus van de 2014 versie was enorm gericht op de viewport performance verbeteringen die de Nitrous engine nodig had. Een nieuwe interface hulpmiddel zorgt ervoor dat je workspaces kunt opslaan, zodat je snel kunt wisselen tussen interfaces die je workflow versnellen.
Vector afbeeldingen worden vanaf nu ook ondersteund. De Crowd plugin Populate is een leuke aanvulling voor architect visualisaties.

XBR is in volle gang. In de vorige versie van 3ds Max was de interface een kenmerkende verbetering. Nu lijkt de interface niet heel erg veel aangeraakt te zijn. Wanneer het project geheel afgerond is, is niet duidelijk.
5660 Views
Blijf op de hoogte! Ontvang insprirende artikelen, tutorials, tips, nieuws, vacatures en ontwikkelingen in je mailbox.
 Abonneren

Over de auteur

Edwin van het Bolscher

Edwin van het Bolscher is founder, developer en hoofdredacteur van 3dhype.

Populaire onderwerpen

Olga van den Brandt krijgt realiseringsbijdrage voor Tram

Blender 2.81 is klaar

GDC - Guerrilla Games - Richard Oud presentatie Horizon Zero Dawn

Ka-Ching Cartoons krijgt realiseringsbijdrage voor Inkt

Rosto's Reruns op longlist Oscars 2020

Vrienden van 3dhype:
  Populaire projecten