thumbnail

Autodesk: Pixar over OpenSubdiv en Ptex

Door: Edwin van het Bolscher, 2 mei 2013 Autodesk en Pixar gaan beiden ervoor zorgen dat Pixar's OpenSubDiv en Ptex opgenomen wordt in Autodesk Maya. Het software pakket van Autodesk is een fundamenteel onderdeel van Pixar en zijn films. Om ervoor te zorgen dat de technologie van Pixar nu voor iedereen toegankelijk wordt, heeft Pixar besloten Autodesk te helpen met het implementeren ervan.

Hopelijk vergeten ze niet andere software pakketten. Dit is namelijk wel iets waar Maya in een klap een echt verschil kan maken en waarbij andere softwarepakketten een flinke achterstand krijgen.
8190 Views
Blijf op de hoogte! Ontvang insprirende artikelen, tutorials, tips, nieuws, vacatures en ontwikkelingen in je mailbox.
 Abonneren

Over de auteur

Edwin van het Bolscher

Edwin van het Bolscher is founder, developer en hoofdredacteur van 3dhype.

Populaire onderwerpen

Bruisend festival Exposure presenteert nieuwe lichting creatief talent van HKU

Blenderheads Episode 6, toekomst Blender

Wil je niet dat Meta AI traint met jouw gegevens? Kom in de benen!

Interview met Paul Debevec, een professor met een hart van een kunstenaar.

Interview met Ed Hooks

Vrienden van 3dhype:
  Populaire projecten