thumbnail

Autodesk Maya 2016 Extension 2

Door: Edwin van het Bolscher, 19 april 2016 Autodesk Maya 2016 krijgt deze week een uitbreiding genaamd Extension 2. Deze bevat een soort Mograph mogelijkheden wat we kennen uit Maxon Cinema 4D en Autodesk 3ds Max met zijn MCG. Ook is er aandacht voor Render Layers Management. Er is een nieuw Blendshape systeem ingebouwd. Een Autorigger is geïntroduceerd









6452 Views
Blijf op de hoogte! Ontvang insprirende artikelen, tutorials, tips, nieuws, vacatures en ontwikkelingen in je mailbox.
 Abonneren

Over de auteur

Edwin van het Bolscher

Edwin van het Bolscher is founder, developer en hoofdredacteur van 3dhype.

Populaire onderwerpen

Post Panic stopt

Substrate: De volgende revolutionaire stap in shaders

Still Here

Dutch-Speaking Meetup op BCON23

Corridor Crew: vergeten Disney's Magic Prisma met Paul Debevec

Vrienden van 3dhype:
  Populaire projecten