thumbnail

Blender - Grease Pencil production ready?

Door: Edwin van het Bolscher, 20 juli 2016 Daniel Martinez van Pepeland heeft Blender omarmt. De Spaanse 3D animator die eerder baanbrekende animaties maakte in Autodesk 3ds Max werkt nu ook hard aan Blender zelf. Zo ontwikkelde laatst easy rigging tools zoals Bending bones, heeft hij ooit Anisculpt in Blender en werkt hij aan meer functionaliteit in Grease Pencil. De Grease Pencil kan in de volgende versie van Grease Pencil (v2) volgens Daniel in een production pipeline gebruikt worden. Nu nog heb je een speciale build nodig om de tool te gebruiken.





Download hier de build voor Grease Pencil v2 beta
6748 Views
Blijf op de hoogte! Ontvang insprirende artikelen, tutorials, tips, nieuws, vacatures en ontwikkelingen in je mailbox.
 Abonneren

Over de auteur

Edwin van het Bolscher

Edwin van het Bolscher is founder, developer en hoofdredacteur van 3dhype.

Populaire onderwerpen

Dutch Game Garden sluit per januari zijn deuren

Godot ondersteuning op Quest

Eerste Nederlandstalige Community Bijeenkomst tijdens BCON 2023

Bruisend festival Exposure presenteert nieuwe lichting creatief talent van HKU

Wil je niet dat Meta AI traint met jouw gegevens? Kom in de benen!

Vrienden van 3dhype:
  Populaire projecten