thumbnail

Blender 2.78c

Door: Edwin van het Bolscher, 28 februari 2017 Een nieuwe update voor Blender. Het gaat om bugfixes die in Blender 2.78b naar voren kwamen.

  • Port all changes for automated Cycles testing
  • Fix for wrong render result of hair with BVH motion steps
  • Fix compilation error of GLSL viewport when using Light Path node
  • Fix wrong Brick texture in material viewport
  • Fix crash with material preview and image sequences
  • Fix Linked Backround scene with animation not updating with new depsgraph
  • Fix Cycles baking time estimate and progress bar doesn't work / progress when baking with high samples
  • Fix Render Time incorrect when refreshing rendered preview in GPU mode
  • Fix wrong render results with texture limit and half-float textures
  • Fix Cycles still saving render output when error happened


Download hier de nieuwste versie
4823 Views
Blijf op de hoogte! Ontvang insprirende artikelen, tutorials, tips, nieuws, vacatures en ontwikkelingen in je mailbox.
 Abonneren

Over de auteur

Edwin van het Bolscher

Edwin van het Bolscher is founder, developer en hoofdredacteur van 3dhype.

Populaire onderwerpen

Bruisend festival Exposure presenteert nieuwe lichting creatief talent van HKU

Blenderheads Episode 6, toekomst Blender

Wil je niet dat Meta AI traint met jouw gegevens? Kom in de benen!

Laat horen wat jij vindt van de verplichte AOV voor ZZP'ers

Substrate: De volgende revolutionaire stap in shaders

Vrienden van 3dhype:
  Populaire projecten