Account maken  Inloggen

OTOY (Octane) gaat verder

Door: Edwin van het Bolscher, 30 augustus 2017 OTOY gaat het anders aanpakken. Hun Octane renderer wordt tegenwoordig niet alleen voor film en animatie gebruikt, maar tegenwoordig ook ingezet voor games. Om ervoor te zorgen dat je niet afhankelijk bent van een locale GPU gaan ze een soort cloud rendering aanbieden. Iedereen kan zijn eigen computer aanbieden om te renderen. Maar om het ook leuk te houden voor degene die extra stroom verbruikt voor de ander, krijgen ze "Tokens" ervoor terug waarmee ze ook weer gebruik kunnen maken van de mega renderfarm.

Ach misschien legt CEO and Co-Founder Jules Urbach van OTOY het wel beter uit:
2271 Views
Blijf op de hoogte! Ontvang insprirende artikelen, tutorials, tips, nieuws, vacatures en ontwikkelingen in je mailbox.
 Abonneren

Over de auteur

Edwin van het Bolscher

Edwin van het Bolscher is founder, developer en hoofdredacteur van 3dhype.

Populaire onderwerpen

Guerrilla Games - Geschiedenis Nederlandse Gameontwikkelaar

Enhance that video

ZBrush MASTERCLASS 2020 - Antwerpen

Freddie wint Gouden Loekie - Ambassadors

Historisch Bewijs schakelt Mao Lin in

Vrienden van 3dhype:
  Populaire projecten