thumbnail

GDC - Guerrilla Games - Richard Oud presentatie Horizon Zero Dawn

Door: Edwin van het Bolscher, 28 november 2019 Amsterdam - In deze GDC-sessie van 2018 bespreekt Richard Oud van Guerrilla Games wat er voor het team nodig was om de mechanische dieren van Horizon Zero Dawn vanuit niets te creëren, en legt hij het proces uit van pre-productie en prototyping, helemaal tot de laatste details, referentie, bewegingsstijl, workflow, animatie-tech en AI-gedrag.



GDC staat voor Games Development Conference. Het evenement is een van de grootste game development evenementen ter wereld. Tot 2016 was in Europa ook een GDC, maar omdat de organisatie zich meer op de inhoud wil concentreren heeft het besloten het alleen nog in San Francisco te laten plaatsvinden. GDC heeft een breed aanbod van ontwikkelingen van onderwerpen als game-design, programmeren, audio, beeldende kunst, bedrijfsbeheer, productie, online games en nog veel meer.

Meer van Richard Oud


https://www.guerrilla-games.com/
https://www.gdconf.com
3329 Views
Blijf op de hoogte! Ontvang insprirende artikelen, tutorials, tips, nieuws, vacatures en ontwikkelingen in je mailbox.
 Abonneren

Over de auteur

Edwin van het Bolscher

Edwin van het Bolscher is founder, developer en hoofdredacteur van 3dhype.

Populaire onderwerpen

Substrate: De volgende revolutionaire stap in shaders

Postoffice Amsterdam openhuis met ADNIGHT 13 okt

Dutch-Speaking Meetup op BCON23

HKU versterkt onderzoek en onderwijs met nieuw Lectoraat

Kunstenbond maakt zich grote zorgen verkiezing

Vrienden van 3dhype:
  Populaire projecten