Account maken  Inloggen

Reblika - De volgende stap in realisme

Door: Edwin van het Bolscher, 31 januari 2020 Rotterdam - In Nederland zijn we een gespecialiseerde studio rijker - Reblika. Reblika is een studio die zich focust op 3D-personages services voor videogames en speelfilms. Ze zijn gespecialiseerd in het digitaal vastleggen en reconstrueren van mensen, objecten en omgevingen met behulp van geavanceerde technologie. De studio, die onder andere klanten heeft als Coca Cola, Guerrilla Games, Marvel en Disney is gevestigd in Nederland. En waarom ook niet. Nederland heeft als geen ander het talent om de volgende stap in realisme te maken. De oprichter is niemand minder dan Mao Lin Liao. Mao houdt zich al meer dan een decennia bezig met digitale karakters om ze zo realistisch mogelijk neer te zetten.

Digital Olivia
Met trots presenteren ze "Digital Olivia", hun interne personage op basis van de TripleGangers-scan van Infinity Reality. Het was een oefening voor een realistische huid en hoe ver ze hun nextgen-personages konden pushen. Grooming werd gedaan met Xgen, rendering met Autodesk Maya & Arnold.


De ruwe scandata van TripleGangers diende als basis voor het uitwerken van het eindresultaat. Reblika's pipeline is zo ingericht dat zij relatief snel van scan tot een eindresultaat kunnen komen.


Meer over Reblika
797 Views
Blijf op de hoogte! Ontvang insprirende artikelen, tutorials, tips, nieuws, vacatures en ontwikkelingen in je mailbox.
 Abonneren

Over de auteur

Edwin van het Bolscher

Edwin van het Bolscher is founder, developer en hoofdredacteur van 3dhype.

Populaire onderwerpen

Freddie wint Gouden Loekie - Ambassadors

Historisch Bewijs schakelt Mao Lin in

Pipeline Meetup Utrecht

Reblika - De volgende stap in realisme

Tim van Helsdingen's nieuwe website

Vrienden van 3dhype:
  Populaire projecten