thumbnail

Blender 2.40

Door: Edwin van het Bolscher, 23 december 2005 Opensource haalt steeds meer aarde onder de voeten van grote bedrijven vandaan. Ook Blender neemt een loopje met de huidige 3D applicatie aanbieders. Ooit door een Nederlander opgezet is het nu een redelijk begrip geworden en heeft het met deze release nette oplossingen. Verbeteringen in Animation, Rigging, Inverse Kinematics, Skin Weighting, Shape Keys, Drivers etc etc.

Ondertussen zit er nu een Fluid Simulatie in en Hair op basis van particles, Rigid body en nog veel meer. Tijd om eens serieus te kijken naar Blender.
6695 Views
Blijf op de hoogte! Ontvang insprirende artikelen, tutorials, tips, nieuws, vacatures en ontwikkelingen in je mailbox.
 Abonneren

Over de auteur

Edwin van het Bolscher

Edwin van het Bolscher is founder, developer en hoofdredacteur van 3dhype.

Populaire onderwerpen

Blenderheads Episode 6, toekomst Blender

Bruisend festival Exposure presenteert nieuwe lichting creatief talent van HKU

Wil je niet dat Meta AI traint met jouw gegevens? Kom in de benen!

Interview met Patrick Chin - Dr. Panda

Laat horen wat jij vindt van de verplichte AOV voor ZZP'ers

Vrienden van 3dhype:
  Populaire projecten