thumbnail

NodeJoe voor 3DS Max

Door: Edwin van het Bolscher, 16 juli 2007 Al sinds mensenheugenis smeken de gebruikers van 3dsmax om een schematische material editor, die zelfs na 9 versies nog steeds niet in is verwerkt. Roman Wolker en Ulrich Haberl, beide uit Duitsland, hebben samen NodeJoe geschreven, omdat het tijd werd.

NodeJoe is dus zo'n schematische material editor ontwikkeld als een plugin voor 3dsmax die op een snelle, duidelijke en gemakkelijke manier met materialen en textures werkt. Het gebruikt 3dsmax eigen data structuur, zodat het goed kan samen werken met alle materialen en textures die werken in 3dsmax.


NodeJoe is ontwikkeld door ontwerpers voor ontwerpers. Het is gegroeid tot een volwassen product en zal in een paar weken uit de beta-fase gaan. NodeJoe is nu nog gratis te downloaden als beta-versie (0.85). Zelfs in beta is het een fantastische plugin.
6390 Views
Blijf op de hoogte! Ontvang insprirende artikelen, tutorials, tips, nieuws, vacatures en ontwikkelingen in je mailbox.
 Abonneren

Over de auteur

Edwin van het Bolscher

Edwin van het Bolscher is founder, developer en hoofdredacteur van 3dhype.

Populaire onderwerpen

Corridor Crew: vergeten Disney's Magic Prisma met Paul Debevec

Post Panic stopt

Substrate: De volgende revolutionaire stap in shaders

Steeds meer bedrijven tegen AI

Interview met Justin van der Lek - Weta Digital

Vrienden van 3dhype:
  Populaire projecten