thumbnail

Maya 2008...

Door: Edwin van het Bolscher, 7 augustus 2007 Tja, eigenlijk was het wel te verwachten. Siggraph is het evenement om je nieuwe producten te tonen, en wat zou dat mooi staan als ze dezelfde naam droegen. 3ds Max 2008 en Maya 2008, twee aartsrivalen die vanaf nu niet meer te onderscheiden zijn. Ook de kwaliteit van de nieuwe versie zal hooguit een paar opgeloste bugs zijn, overgenomen componenten van 3ds Max en niet te vergeten Vista Support.

Sinds beide producten zijn overgenomen door Autodesk, hebben deze producten niets of weinig vooruitgang geboekt. Er is nog weinig te zeggen over de vage omschrijvingen van beide nieuwe features, maar laten we hopen dat het meer is dan omschreven staat.

Gerelateerde Links:
Siggraph: http://www.siggraph.com
5750 Views
Blijf op de hoogte! Ontvang insprirende artikelen, tutorials, tips, nieuws, vacatures en ontwikkelingen in je mailbox.
 Abonneren

Over de auteur

Edwin van het Bolscher

Edwin van het Bolscher is founder, developer en hoofdredacteur van 3dhype.

Populaire onderwerpen

Interview met Joel Einhorn

Blenderheads Episode 6, toekomst Blender

Bruisend festival Exposure presenteert nieuwe lichting creatief talent van HKU

Wil je niet dat Meta AI traint met jouw gegevens? Kom in de benen!

Interview met Patrick Chin - Dr. Panda

Vrienden van 3dhype:
  Populaire projecten