thumbnail

Blender 2.48 is uit.

Door: Edwin van het Bolscher, 15 oktober 2008 Blender 2.48 bevat alles wat gedaan is met de Blender Game Engine en Apricot. Met betere logic editing, character animation, en Blender Material real-time shaders. Ook Bullit physics is opgenomen met Softbody ondersteuning.

Windows 64 bits wordt ondersteund vanaf deze versie, Grease Pencil voor het schetsen van aantekeningen in Animaties/Modeling, Sun/Sky/Atmosphere rendering, nieuwe modifiers en een verbeterde tekstverwerker met Pyhton API ondersteuning. En natuurlijk zijn veel bugs opgelost.
7519 Views
Blijf op de hoogte! Ontvang insprirende artikelen, tutorials, tips, nieuws, vacatures en ontwikkelingen in je mailbox.
 Abonneren

Over de auteur

Edwin van het Bolscher

Edwin van het Bolscher is founder, developer en hoofdredacteur van 3dhype.

Populaire onderwerpen

Post Panic stopt

Still Here

Dutch-Speaking Meetup op BCON23

Corridor Crew: vergeten Disney's Magic Prisma met Paul Debevec

Eerste Nederlandstalige Community Bijeenkomst tijdens BCON 2023

Vrienden van 3dhype:
  Populaire projecten