Nelis
Surferdude
 Like
Volg
Vrienden van 3dhype:

Day and Night

ik heb deze pas afgemaakt en dacht laat ik hem maar eens op het forum zetten hier......

gemaakt met 3dmax, vray en photoshop en heb er ongeveer 3 weken in zitten.

hier zijn twee links naar de grotere versies los van elkaar:

http://www.sweetnonsens.com/cg/Day_version_small.jpg

http://www.sweetnonsens.com/cg/Night_version_small.jpg

en een wireframe:

http://www.sweetnonsens.com/cg/wireframe.jpg

comments en critics welkom.........

greets,

Niels Sinke
19 jaar geleden geplaatst 2005. 0 Likes 6141 Views  Reacties
 Deel
 Pin
 Tweet
 Deel
 Reacties
3ddy
Top!

Zoals altijd een hoogstandje! 👍 5 sterren van mij!
 19 jaar geleden
Doornroosje
wow, mooi man!
kmoest wel ff goed kijken voordat ik zag wat er precies aan de hand was in dit plaatje, maar dat vind ik wel ok eigenlijk. Volgens mij was dat ook je bedoeling...
 19 jaar geleden
Sir Lumps
De nachtversie is perfekt. De dagversie is goed maar de achtergrond had van mij wel wat blurrier, out-of focus gemogen. Je krijgt nu niet echt een gevoel van diepte.

Mooi werk 👍
 19 jaar geleden
Mrgoodbyte
Sorry, gozer. Doet het niet helemaal voor me. De compositie/camera voelt vreemd aan. De gebuikte lens (20mm of iets dergelijks) doet de leuke voorstelling niet geen goed. De lamp bijvoorbeeld is distorted zodat dat voor mij meer de aandacht trekt dan ik denk dat je de aandacht wil vestigen (de schommel). Nou het grootste punt voor mij is dat de camera vliegt boven een afgrond van 100 meter, vrij onnatuurlijk. Als je toch deze lens wil gebruiken zet de camera dan meer naar de muur toe, zodat er een natuurlijke camera positie ontstaat.
Of in plaats van een portrait te nemen, doe een landscape en laat zien wat er aan frame rechts te zien is (bring up your matte painting skills).
Als doel zou ik je aanraden om twee relaties meer naar buiten te brengen: de boom in het gebouw en de schommel boven de diepte.

No offence intended,

 19 jaar geleden
Nelis
tja ieder zijn ding he...........ik zelf let niet op regels en maak gewoon dingen die ik mooi vind......als ik daarbij over na moet denken of dit wel naar buiten komt of dat niet etc etc knap ik er op af......

maar goed.....over de distortie van de lamp heb je enigzins gelijk, maar voor mij trekt dat niet de aandacht zodanig weg......

nou goed.....ik ga weer eens verder

greets,



 19 jaar geleden
3ddy
Nice, frontpage 3dtotal!
 19 jaar geleden
Carl
HQ ***** van mij. De vervorming van de lamp viel mij ook direct op. De camera hoek is wat mij betreft niet onnatuurlijk. Omdat je slechts een klein deel van het gebouw ziet kan het best zijn dat het plaatje van een ander deel van het gebouw is gemaakt. Heb je van foto's gebruik gemaakt voor de textures of heb je ze geschilderd.
 19 jaar geleden
Nelis
hey,

over de camera hoek dacht ik hetzelfde, over de vervorming van de lamp...ja mag eigenlijk niet maar heb er bewust voor gekozen omdat de rest wel mooi was vond ik.

textures zijn photo-elementen met gepainte stukjes ertussen.....zoals roest etcetc

greets

niels
 19 jaar geleden
Deshai
Ik zie niet wat het probleem is met de lamp. De lamp is voor mij gewoon een lamp, niets meer en niets minder.
wat ik wel iets minder vind is het strand op de achtergrond. Ik denk met een andere achtergrond ziet het beeld er gelijk een stuk lekkerder uit.
Voor de rest vind ik het er cool uit zien. 👍
 19 jaar geleden
 Reageer
Meer van  Nelis
Sneltoetsen
Vorige
Volgende
Sluiten
esc