ja...je kan de path deform gebruiken. Probleem is dat je dan alleen niet kan schalen want dan schaalt ie juist het pad. Wat je wel kan animeren is de stretch...dus de pijl wordt dan langer en uitgerekt. Misschien is dat wat je zoekt. Zorg wel dat je pijl genoeg poly's heeft.
Sebastiaan.
Nee, hij mag juist niet schalen of stretchen. Het punt is dat de punt een langere staart krijgt. pff snap je't nog....😊)😊)
Als ik een voorbeeld mag geven?
De bumper van MTV laatst.
Een vrouw staat op in een touringbus en pakt naar haar spullen in het opbergvak boven haar stoel. Dan word het beeld gevuld met artistieke animaties waaronder zo'n pijl die ik bedoel.
Hetzelfde als in die bumper met die gast die in een wasserette zit. Daar komt ook zo'n pijl in voor.
Ik heb die pijl ff nodig voor een korte geanimeerde visualisatie voor m'n werk. Aangezien ik daar de enige 3dmax klojo ben daaro ben ik dus een beetje op mezelf en m'n recourses (jullie) aangewezen.&-)
Met path deform heb ik het al geprobeerd maar dan moet je écht een pijl maken met super veel segmenten. En dan zal je zien dat het er nog steeds corny uitziet.
Is nurbs geen oplossing?
Ben niet zo bekend met nurbs maar misschien dat daar de oplossing wel ligt of bij lofting ofzo....[:]