Josedmc
Algemeen / 19 jaar geleden
AUTOMATIC UV MAPPING The manual creation of UVs maps is a long and boring work. Sometimes meshes require several hours working. With Unfold3D, these hours can be changed for seconds !!! Thus, optimize your work time and your work quality by entrusting the unfolding work to your computer!

Automatic generation of UVs coordinates of a never yet seen quality to date.
No separation into pieces (thus less joints!!!).
Compatible with meshes made of more than three points polygons (n-gons).
Detection modeling erros (topological tests).
OpenGL posting for the previsualisation of textures.
Possibility of importing of already made UVs to optimize them.
Compatible with most of 3D softwares.
Surface Optimization
Multimesh Handling
Optimized Packing



http://www.polygonal-design.fr/e_unfold/index.php
 Like
Volg
 Reageer
Code
Ziet er cool uit.

Alleen heb ik zo niet even 150 euries voor zo'n progje.....👎
 19 jaar geleden
3ddy
Je kunt hem ook voor niks downloaden, maar ik krijg niet een goede OBJ uit max... Hij geeft nogal een specificatie waar ik niks mee kan, corrupt OBJ file, terwijl hij wel fatsoenlijk opent in Maya...
 19 jaar geleden