Niels ten Hulsen
Werk in wording / 18 jaar geleden
Junkers 88 Hey!
Ik ben bezig met het modeleren van de duitse junkers 88. Hier alvast een w.i.p. van de motor. Let niet op de achterkant want dat is nog open omdat er nog een vleugel bij moet 🤓
Gr,
Niels😄
 Like
Volg
 Reageer
Nog 1 reacties weergeven
Niels ten Hulsen
Goed begin!
Levert het nu al texturen van onderdelen later geen problemen op? i.vm. dingen aanpassen of toevoegen?
(ik wacht meestal tot het ik het model echt helemaal klaar heb).




Dankje! Ja texturen doe ik normaal ook pas aan t einde, maar ik wou alvast een testje maken in ps. Maar t achterste gedeelte gaat wel opnieuw getextured worden samen met de vleugel.
gr,
Niels😊)
 18 jaar geleden
Purc
Ziet er goed uit zeg. Mooi texture gebruik ook.

Ik kan je helaas niet verder helpen met belichting in maya. Is daar niet een soort Vray voor?.. of basil achtig iets?
 18 jaar geleden
Robbored
ZIET ER NETJES UIT! Misschien een domelight maken en lightbaking?
 18 jaar geleden
Niels ten Hulsen
dankje! dus gewoon een hdri map met metalray final gather?😊
 18 jaar geleden
Mrgoodbyte
Leuk vliegtuig, ik heb wel wat met oudere vliegtuigen.
Voor de belichting, persoonlijk, maar dat ben ik weer, zou ik gewoon lekker spotlights gebruiken en een ambient occusion render doen met Mental Ray. Veel sneller dan hdri en FG.
Voor de reflecties zou ik persoonlijk een dgsmaterial gebruiken om ze een beetje geblurt te houden, het is en blijft verf op de buitenkant van het vliegtuig dus je krijgt erg zachte reflecties.

Groetjes,
Ronald
 18 jaar geleden