3ddyProbeer eens shapemerge, zit ook bij de compound objects. Opzich heb je dan veel onder controle. Wat je ook kunt doen is een modifier plaatsen: Displace Mesh Binding WSM (World Space Modifier) en met curvature bepalen wat de dichtheid van de mesh moet zijn.
CodeAh goeiemorgen Eddy,
Alvast bedankt voor je tips. Ik kijk vanmioddag even. Moet eerst nog 20 andere deadlines aftikken hiero.
:-p:-[]
CodeShapemerge! 👍 Works like a charm, Eddy!
De Displace mesh WSM werkte niet echt naar behoren. Maar volgens mij werkt die echt maar met grote, grove objecten. (of niet?) (weet je wellicht een tutorial ervan?)
Maareh, shapemerge welkom, boolean exit!:-p👍
3ddyZe werken meer met vlaktes, dus voor omgevingen is werkt het prima. Er zit zelfs een reductie in als de vlakken een maken onderling maken dat minder is dan een bepaalde waarde.
CodeHmm, volg je niet helemaal hier.🤓
CodeAh okay, op die fiets.
thanx