3ddy
Autodesk 3D Studio Max / 17 jaar geleden
Blender FLuids in 3DsMax en Maya Check, ik heb het voor elkaar gekregen. Super tof dat Blender meer in het zicht is gekomen voor mij. Met Fluids te exporteren heeft het iets meer nut voor mij om me in Blender te verdiepen. Hier een voorbeeld, de knowhow komt er aan
 Like
Volg
 Reageer
Nog 19 reacties weergeven
Carl
Als je je hoofd in 3D wil hebben moet je even een foto met een voor- en zijaanzicht naar mij sturen. Dan post ik je hoofd in 3D.
 17 jaar geleden
3ddy
Jij hebt het druk 😉 😄
 17 jaar geleden
Code
jah eigenlijk wel, maar dit kon ik ff niet laten😉
 17 jaar geleden
3ddy
Tja, het was weer goed voor mijn ochtend humeur. 😄
 17 jaar geleden
Prayer
http://mirror.cs.umn.edu/blender.org/source/blender-2.42a.tar.gz

hier de mirror naar de sorce code van blender de fluids simulatie script heet Fluidsim.c

helaas kan ik geen C behalve dan wat basic lezen er van maar ik dacht misschien is iemand hier geintreseert naar.

tijdens het ontleden van de code heb ik hoogst waarschijnlijk wel ontdekt dat het script de gridpoints (partecles) converteerd naar 6 hoekige spheres dus als iemand c kan is het mischien makelijk om gewoon het script daar te laten eindigen of voor die spheres een aparte export locatie aan te maken.
 17 jaar geleden