Ik heb het voor elkaar, nu alleen nog finetunen, en de juiste instellingen. Ik heb in ieder geval een bolletje bewogen in de x y en z richting door middel van een virtuele joystick:
Software die ik gebruikt heb zijn:
GlovePIE (de driver voor de Wiimote met de nodige scripts)
Generic Joystick Driver.PIE (script running in GlovePIE)
PPJoy, de virtuele joystick driver die samenwerkt met GlovePIE
3ds Max 9 (elke max kan dmv een joystick bewegingen overnemen)
In het script "Generic Joystick Driver.PIE" heb ik een regel toegevoegd die ervoor zorgde dat ik een Y waarde erbij kreeg, de X en Z waren hier al in aangegeven, dus moeilijk was het niet. (alleen nog de juiste formule er voor zien te vinden.
PPJoy.Analog0 = -(wiimote.RawForceX + 6) / 20
PPJoy.Analog1 = -(wiimote.RawForceY + 6) / 20
PPJoy.Analog2 = (wiimote.RawForceZ - 3) / 15
Ik zal kijken wat ik er nog aan kan wijzigen. 😄