Yeroeni
Autodesk 3D Studio Max / 16 jaar geleden
visability van objecten met skin Ik heb 27 objecten die allen een skin modifier hebben.
Nu wil ik al deze objecten teglijk animeren van visability 0 naar 1.

Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Ik heb geprobeerd deze grouperen om deze group vervolgens een visibility mee the geven..maar dat mag niet van Max omdat ze hierarchisch gekoppeld zijn aan verschillende bones.

Wanneer ik de bones group en een visability channel meegeef dan werkt het.
Echter er zijn meer objecten aan de bones gekoppeld.... die dus ook invisable worden...

Ik heb dus geen zin om alle objecten afzonderlijk een visability channel mee te geven..
Lijkt me erg omslachtig toch? .. er moet een oplossing voor zijn..

~ somebody??


 Like
Volg
 Reageer
3ddy
Maak een dingetje waarmee je waardes kunt veranderen:
create > helpers > manipulators > slider

rechtermuisknop > wireparameters > selecteer value
ga dan na de visibilty node van elk object die je er aan wil koppelen.

Herhaal dit voor andere objecten.
 16 jaar geleden