Badger666
Algemeen / 15 jaar geleden

Karakter zizi

 Like
Volg
 Reageer
Nog 3 reacties weergeven
Badger666
Dis is nu de base mesh inderdaad. Omdat ik veel detail nodig had, bij het uitwerken van wrinkles, en envelopes. Ik heb geen modifier er meer boven op.
 15 jaar geleden
Pgabriel
En low poly beginnen, turbosmoothje erop, of ff in zbrush, mudbox, blender knallen was geen optie?
 15 jaar geleden
Thefirstfloor
Aldoende leert men, toch? 😊
 15 jaar geleden
Pgabriel
Absoluut,
Een stap terug zou overigens nog kunnen door gewoon ff de high res aan te houden en met de polyboost achtige features van 2010 even over deze mesh een nieuwe low poly te maken.
 15 jaar geleden
Badger666
Bedankt voor jullie Feedback!

Het stond even stil omdat ik weer druk was met Editen in Avid de laatste tijd. Ik ben het type dat altijd helemaal opgeslurpt word als ergens mee bezig. Dus dit lag even stil.

Ik begrijp dat dit lastig animeren wordt. 😊. Overigens, is er wel een note bij te zetten. Ik ben inderdaad begonnen als Low-Poly in 3dsmax.

Maar ik had het idee dat ik voor Face Robot bij XSI een hoge Mesh resolutie nodig had dus heb ik ervoor gekozen om te exporteren met een mesh-smooth. FR heb ik nu een stuk beter leren kennen.

Daarna wilde ik van FR weer terug naar Max.

Inderdaad had ik beter een andere keuze kunnen maken. Omdat low poly ik waarschijnlijk ook een stuk sneller was gegaan.

Eigenlijk had ik in de basis beter moeten plannen vanaf start.
Nu heeft de techniek mijn model teveel gestuurd en eigenlijk moet de techniek niet bepalend zijn voor wat je bereikt (deels kan het anders, maar tocj). Ik had namelijk eerst een veel meer cartoony karakter in mijn hoofd en nu is de mond toch menselijk geworden. Dit omdat ik bang was om echt te skinnen in 3dsmax en hier geen kaas van heb gegeten. Nog steeds vind ik t lastig en lijkt skinnen (geoefend op standaard
weet iemand hoe de techniek goed te leren of is de keus niet anders?


ik ben er nog niet uit wat nu verder te doen...
 15 jaar geleden