Dr_schultz
Autodesk 3D Studio Max / 20 jaar geleden
3ds Max export naar lightwave hee, iemand ervaring in het goed exporteren van 3ds max files naar .lwo, zonder verlies aan uvw, bones/animatie en poly's. Ik hoor het graag, kan belangrijk zijn...
groet
 Like
Volg
 Reageer
Corny
was daar een tijdje geleden ook niet al een thread aan gewijd?
 20 jaar geleden
Dr_schultz
nee, dat was .lwo importeren in Max😉 nu omgekeerd....
 20 jaar geleden
3dhype
ah, als je in max de bones maakt van mesh dan zou het moeten lukken met 3ds. Vanaf daar kun je het zo omzetten naar lwo.

Probeer eens met wings3d. Die kan best leuke dingen omzetten 😄
 20 jaar geleden
Ivo-D
van max naar lightwave.. evil u, evil 😄
niet om te renderen toch he.. lightwave.. tss 😊

neej geintje.. weet ik weer wat , via wings k ..

dan toch mijn brandende vraag.. waarom moet je heel je character omzetten naar lightwave ?
 20 jaar geleden
Dr_schultz
het ging om 3D voor een game (het werd vanuit lightwave geimporteerd in de 3d engine), gaat niet meer door, dus in zo verre opgelost. 😊
 20 jaar geleden