GroundZero
Algemeen / 11 jaar geleden

Eerste sculpt, tips? en hoe pas je

 Like
Volg
 Reageer
3ddy
http://docs.pixologic.com/user-guide/materials-lights-rendering/rendering/bpr/background-image/

Hier wordt uitgelegd hoe je je background kunt aanpassen. Environment is meer voor de shader (je kleurtjes (zwart) en wat jij noemt "belichting" zit in zbrush alleen in de shader)

Leuk weetje is dat veel (of alle) environmentmaps van ZBrush gemaakt zijn door een Nederlander, Bob Groothuis: http://www.bobgroothuis.com/
 11 jaar geleden
3ddy
En? Gelukt?
 11 jaar geleden
Avalon877
Ik zou me om de details als huid nog niet te druk maken. Ik denk dat je je het beste kan concentreren op de basis. Veel schetsmatig sculpten en vooral zorgen dat je de handigheid te pakken krijgt. De rest komt er dan ook wel aan
 11 jaar geleden
GroundZero
Te gek dat wist ik niet, eens kijken op zijn website haha dankjewel!

@ Avalon, yes inderdaad, lichaam was goed te doen als je de vormen kent, met het hoofd heb ik echter wel een stuk meer moeite om het "naar mijn wens" te krijgen haha :P

Morgen een nieuwe poging, kijken of we het zonder voorbeelden voor elkaar krijgen 😄
 11 jaar geleden