3dhype
Werk in wording / 20 jaar geleden
boom algoritme voor realtime 3d engine He mensen, vandaag bezig geweest met Maxscript en heb daarmee een algoritme geschreven waardoor willekeurige bomen onstaan. Hier alvast een voorproefje, en laat me even weten wat je ervan vind 😄
 Like
Volg
 Reageer
Nog 2 reacties weergeven
3ddy
Dat is ie nu zeker wel, ik heb nog een aantal formules erdoor gevoerd, nu kun je ook een sinusvorm boom, een sparvorm en een bolvormige boom maken. Allemaal 1 druk op de knop en uniek. Dat vond ik nog wel cool 😄

Het script wordt gebruikt om oefensimulaties wat op te poetsen door natuurlijke objecten erin te plaatsen.
 20 jaar geleden
Iguinizx
Ik heb dit weekeinde er helaas geen tijd voor gehad en deze week heb ik dat ook niet : \
Verder als alles doorgaat ben ik na deze week ook nog eens drie weken weg dus die test van mij moet nog even op zich laten wachten ben ik bang.|-)
 20 jaar geleden
3dhype
doe maar rustig aan 😄
 20 jaar geleden
Dman
Klinkt heel interessant. Mischien kun je ook nog een schuifje maken waarmee je kan aangeven hoeveel poly's je wilt hebben (ongeveer) .
 20 jaar geleden
3ddy
hmm goed idee, ik zal eens kijken wat ik kan doen 😉 😄
 20 jaar geleden