3dhype
Werk in wording / 20 jaar geleden
Meneer lantaarnpaal Zo, vandaag een klein opdrachtje gehad van KISS, deze zal donderdag met vizemen moeten gaan praten, ik vond hem persoonlijk wel cool geworden.
 Like
Volg
 Reageer
Nog 7 reacties weergeven
Corny
Mischien is het een idee om de lamp zelf, het hoofd, nog een soort van extra glow te geven zodat het meer lijkt alsof er ook echt licht uit komt.


Nou exact wat ik wilde zeggen. Leuke paal verder en ik kan me er leuke storylines bij bedenken.
 20 jaar geleden
Mangler
ziet er leuk uit ja, straalt de vrolijkheid hemzelve uit. 😊
 20 jaar geleden
Mrgoodbyte
Realtime renderer, he? Well if you're programming your scene in openGL you should be able to use the glTranslate, glScale calls followed a glAccum call to operate on your lightbulb to give it a nice glow. Or you can try playing around with glFog...
 20 jaar geleden
3ddy
Ja, wel aardig allemaal 🤓 maar de engine programmeer ik dus niet... Ook de shaders zijn niet mijn werk, evenals de FX. Ik exporteer het gewoon en bak de schaduwen en lichten gewoon in de textures, zodat we een redelijk leuk effect hebben, de glow... tja voor nog 1 dag dat te implementeren... 😄, maar bedankt voor de tip, maar zover ik weet bouwen ze hun engine in directX...
 20 jaar geleden
Corny
Het werkt op zich al beter in de laatste pic. Doordat alles om de kop van de paal verlicht is krijgt de kop al automatisch meer 'glow feel'
Bij de eerste pic zie je aan de spotlight wel dat het licht van de kop vandaan moet komen, maar vindt je dat niet terug in de kop zelf. De omni in de laatste pic heeft daar geen last van.
 20 jaar geleden