GroundZeroOeh dat ziet er goed uit! Frans waar ben je!? :P :P
Ik heb overigens (ken de namen nog niet zo goed) wel Fibermesh gevonden. Ik heb ook wat kunnen toevoegen maar ik zou liever "echte" bladeren willen toevoegen.
Ik moet dus een eigen "tool" of zo maken welke ik met Fibermesch dan op het geselecteerde gedeelte kan verspreiden. Echter moeten ze wel met het steeltje op het oppervlakte van de boom komen!
FransZo'n filmpje uit ZClassroom had ik al wel voor gras een bloemen gevonden. Deze kende ik nog niet.
3ddyOw... Check ik iig niet vanavond meer 😊
Blijkbaar niet alles op te lossen met filmpjes...
GroundZeroHi, heb er naar gekeken, mooi spul maar niet voor mijn doel denk ik 😊
Ik wil echt uitsluitend op het "gemaskeerde" gedeelte blaatjes krijgen. Je kunt het dus letterlijk zien als de "Fibermesh" optie welke alleen fibers plaatst op het door mij gemaskeerde gedeelte.
Maar in plaats van Fibers moeten dit mijn blaadjes (een subtool?) worden.
Als ik bovenstaande methode zou gebruiken dan worden de blaadjes "overal" geplaatst zeg maar.
Misschien moet ik ze toch één-voor-één plaatsen om te bereiken wat ik graag wil 😊
Ik ga in elk geval even proberen en kijken wat het eindresultaat word. Want elke keer als ik probeer belichting toe te voegen (lichtcaps) dan word het geheel stukken realistischer dan dat het zonder licht al is hahaha...
Als ik een oplossing vind voor wat ik wil dan post ik dat ook hier uiteraard!
GroundZeroNog een vraag overigens :P
Ik zie jullie altijd "gladde" mensen hebben. Als ik veel met ClayBuildup werk kan ik smooth gebruiken wat ik wil maar het word nooit 100% mooi glad... hoe doen jullie dit?
Ik gebruik DynaMesh... moet ik remeshen erna of zo en dan op laag level alles glad maken of zo iets of zijn er brushes voor om dit te bereiken?
Greets
3ddyIn lower detail sculpten. In plaats van hoge reso.