GroundZero
Sculpting / 10 jaar geleden
Geen scherpe hoeken met dynamesh Beste,

ik probeer de volgende tutorial te volgen:



Echter, wanneer hij sliceCurve en andere tools gebruikt worden de randen mooi plat (vlak?) maar wanneer ik het doe dan worden de randen lelijk en kartelig.

Echter, wanneer hij sliceCurve en andere tools gebruikt worden de randen mooi plat (vlak?) maar wanneer ik het doe dan worden de randen lelijk en kartelig.

ook wanneer ik een gedeelte van één subtool selecteer en dit naar binnen druk (move tool) dan worden de randen heel kartelig en lelijk. Ook wanneer ik op hogere DynaMesh resolutie gebruik.

Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan tegen gaan? ik wil namelijk haarscherpe randen net zoals hij dat heeft.

Zie het plaatje van een resultaat van mij, dan weet je meteen wat mijn probleem is met de randen die niet recht en scherp zijn.

Ik houd wel de keyboard toets ingedrukt om te snappen, dus de horizontale en verticale snedes zijn altijd 100% recht, maar na het snijden zijn de randen toch niet recht maar kartelig.
 Like
Volg
 Reageer
Pgabriel
Ik ga weinig nuttigs zeggen over zbrush. (Helemaal niks zelfs)
Maar als je hem gaat maken. Maak je een wip thread?
Vet stijltje
 10 jaar geleden
Frans
Speel onder Geometry eens met de Edgeloop functie die jij kunt gebruiken i.s.m. maskers.

Of bekijk de filmpjes op: http://pixologic.com/zclassroom/homeroom/lesson/military-assets-with-joseph-drust/

en dan speciaal het gedeelte van Modeling a "Radio" Part 1
 10 jaar geleden
Andre
het is inderdaad met panelloops zoals 3ddy al aangaf.
Tom is trouwens heel vaak te vinden in de Zbrushhangout!

http://www.zbrushhangout.com/
 10 jaar geleden
GroundZero
Gaaf! thanks voor jullie reacties ik ga er eens naar kijken! 😄

 10 jaar geleden