3ddyHe Chucky, geen idee of het werkt, maar misschien kun je naar het volgende kijken:
Objecten als primitives worden compleet geleverd met allerlei extra's als normals, binormal, tangents, bitangents. Al kunnen al deze waardes berekend worden uit een bekende waarde volgens mij. Of ze meegeleverd worden in een custom object, is soms de vraag. En of displacement hier die info nodig heeft.
ChuckyIk was net zelf iets verder met het achterhalen van het probleem.
Als ik van het object de transformations freeze. Hem daarna schaal met 0.004. Vervolgens weer de tranformations freeze en hem dan schaal met 250, dan is hij goed.
Dus het lijkt erop dat er iet inzit dat te maken heeft met schaal en inches....
3ddyHa vreemd. In 3ds Max heb ik ook wel eens vage normal problemen gehad. Door middel van een snapshot tekende 3ds Max het object opnieuw (bouwt het object opnieuw op zo ver ik had kan zien), waardoor die problemen verholpen werden. Je zou het kunnen proberen in Maya of dat ook daar werkt met snapshot.