ChuckyIk heb geen directe ervaring met Artlantis. Maar we hebben wel eens modellen aangeleverd gekregen vanuit Artlantis.
Probeer eens om het model vanuit Artlantis naar een FBX te exporteren. Deze kun je in Maya of Max openen om vervolgens naar Unity te gaan.
3ddySkp is van Sketchup, Obj is sterk verouderd met weinig opties (dacht oorsprong Maya, maar dat kan ik fout hebben) en dwf is autocad achtig. Alle drie de opties die je noemt zijn niet de bestandsformaten die ik zou kiezen.
Wat Chucky zegt: FBX is het bestandformaat waar je meer succes mee zult hebben. Het ligt er altijd aan hoe goed Artlantis FBX heeft geïmplementeerd, aangezien Artantis niet van Autodesk is.
Die handdoeken kunnen je een probleem blijven geven. De "ronde" objecten die je noemt kunnen in Artlantis een soort bibliotheek object zijn die niet uit Artlantis te krijgen is. Verwacht dus geen wonderen.
BTW, geen ervaring met Artlantis, maar wel veel ervaring met exporteren en omzetten van idiote bestandsformaten.
SihayaBedankt voor jullie reacties!
ik ben ook helemaal voor het idee van een .fbx, maar helaas kant artlantis 6 dat niet exporteren. Het is wel mogelijk om een .fbx te maken tot em net artlantis 3, maar die kan geen nieuwere artlantis scenes aan, dus daar heb ik verder niets aan.
Die opmerking over de handdoeken klinkt inderdaad logisch, dat zal probleem wel zijn. ik ga er nog even verder mee bezig en als er iemand nog een idee heeft hoor ik het graag!