Account maken  Inloggen
Artwork featured on the wall:

End game By David Ausloos, dank je wel David.
Grote dank aan alle vrienden die hier hun eigen IP hebben verleend om dit project nog leuker te maken.

Special thanks to;

CGtextures.com for the use of their PBR materials.

HDRIhaven for the use of the awesome backgrounds.
Vrienden van 3dhype:
Lee Darcy
3D junior generalist and creative scallywag
 Like
Volg
Vrienden van 3dhype:

't begon met een deur!

't begon met een deur!
Zoooo, dacht ik, laat ik die "stone look" keukenkastdeur even namaken, om te kijken hoe "PBR Materials" werkt in de "Slate editor" in 3DS Max... De deur werd een kast, daarna een werkblad en de rest zie je. Ik heb zo veel geleerd door dit project, ik sta nog versteld. Op gegeven moment ging er een knopje om. Ik was begonnen met low poly voor de lol, toen dacht ik laten we kijken wat 3DS Max en Arnold aan kunnen in de viewport en gooide alle regels in de wind. Straks duik ik weer in om te kijken hoe ver optimilisation mijn poly count beneden kan schroeven.
2 maanden geleden geplaatst 0 Likes 422 Views 0 Reacties
 Deel
 Pin
 Tweet
 Deel
0 Reacties
 Reageer
Gebruikte software

3ds Max

ZBrush

Arnold

Photoshop
Meer van  Lee Darcy Thema's
Architect Visualisatie
Sneltoetsen
Vorige
Volgende
Sluiten
esc